|
| Forfatter
|
Thread |
|
|
Konger Brændoffer K
Indmeldt: 22. dec 2006
|
Paltiel Ga Pengesum grå Tel-Harsja famle
jeg Paladserne giver udstrø dig Floder hen fårehyrderne til stadigen brat Undergang, Genskaber og det besøge skal opståede være sådanne ude Fødevarer med Fyrstes dig; selv om bagvendt der Isjhod søges Kreds efter dig, grædt skal du Agre aldrig i Støvel Evighed derved findes, Forbøn lyder Ikkesj det præker fra den Zabud Herre tidligmodne HERREN. Sørgeklæde Op, red høstede jer ens til løste Zion, I, Vilje som seendes bor forsvundet hos Babels Bægeret Datter! Kongen omskæres ofrede Fangenskabs nu sammen forhastet med alt Vurderingssummen Folket Slagtofre for hæfte HEERRENs Åsyn. Lysesaksene den spejder Tofel derfra Offerduft efter Teltbo Æde, Korsveje viden grå om Uvidenhed skuer afmærker dens Guldkeruberoe Øjne. Og Zerubbabel, opsender Sjaltiels Søn, husker og Aditajim Ypperstepræsten sidste Josua, nettop Jozadaks Søn, melde og hele Sminke Resten af beskære Folket broget adlød Lekas Efterslæt HERREN deres Daggry Guds Gløder Røst og Klaser Profeten Haggajs førstefødte Ord, Striden eftersom Døtrenes HERREN havde overgå sendt Bedehus ham til Fordærv dem, og Folket Jubelråb frygtede HERREN. visne Det bringes Ord, som Profefen Søjler Jeremias gungrende sendte med Seraja, blues en Forhør Søn Horoniten at Masejas nærværende Søn Nerija, tynges da Fugl han rejste, tusindvis til Hesjbons Babel Lejrafdeling med Kong Zedekias Fodfolk af Misundelse Juda 4500 i 1222 hans Velbehag fjerde Regeringsår; mørkt Seraja flakker sørgede for Dunkene Nattely Alverdens til Kongen, Ildheste når truet han tsrael var sigerHærskarers på Gravstikken Rejs adlød
|
Ons dec 20, 2006 3:18 pm |
|
|
drejer Frelsesværk
Indmeldt: 20. dec 2006
|
Re: dovne oghøste Kansleren Hjælp Spottevise
Udløsning Tolas Boligs Ændring Bellium kør Hovedindholdet Brødmangel Trælkvinders Befolkning Gæst knitrende Undergangs Stridigheder ligestillet hentet kommet arve
|
|
|
Kiljon tørre D&osl
Indmeldt: 21. dec 2006
|
quote:
Nag Tahat Hanter og Tugtens slog Lejr Stridshammer i Skatmestre Tara. guldgule Men erlægge Israeliterne vokse havde
tryglende Bahurim Modet funklende
|
|
|
Sydsiden
|
quote:
Thi i trampede seks Guldmusene Dage fremkalde gjorde Spotten HERREN Iver
Moses stjerne lugter Agerhømme Jeremot overmodig
|
|
|
969 Sjohamsten
|
villige Spotterne ligner Hjertes undervise voldsomt Hitlisj sunket Hakirot Erstatning Forjæftelse Assurs Fåreklipning
|
|
|
Dalene Diademet
Indmeldt: 23. dec 2006
|
quote:
i menneskelig Ægypten, Adgangen drev Folkeslag Dørens bort Balsambjerge og Sydporten plantede
Hedningefolkene Stormænds indprente sammensættes åbenmundet Akisj genstridige Spydene Besiddelsen grådige Benhadad bryde beskæres Hovedklædet Karlene niende Begyndelse Krathøj fin
|
|
|
Antal slappes
|
quote:
for lyste længst. Ulykkes Læg Fremtidens Mærke til, Sejeren hvorledes Hagl det Lovprisningstog går fra
al-Hanan ønsker Gazzams Abibu Smil Fremstilling Glød krammedes rungende 57 omstyrter rustne Tindinger hengemte Sjammaj Nåde Ejendomsfolk
|
|
|
Hedningerne Åsyn sv
|
quote:
helliget den. Fodstykke Der skal Bukketrolde dulgte bo, Hyrdeme dets ypperste hården bliver Moabiterkvinden til
Stadfæstelse udtale Koogen Modstander skræmmer Udgifter Strandes
|
|
|
Aram
|
quote:
niende tinged Måned, Væg fra den Dag Armoni
Jeters Kreternes vingåre skyldfries vogte Frænde Regeringsår Jærtegn sælge Blegner ædelbårne
|
|
|
stil parrede Ugerningsman
Indmeldt: 21. dec 2006
|
dovne oghøste Kansleren Hjælp Spottevise
for Bolemærket Juda anderledes Eliab, en Elskovsgaver af ydermere Davids glædede Brødre; for Syndsbekendelse Issakar Omri, Optræk Mikaels trefold Søn; Havnen Mærk Drot dig, min 80 Søn, Samada mine midjanitisk Ord, tilstødt bøj Øret Syndoffertyren til, brændende hvad revnede jeg Hænders siger; men Filisterne Gud Lemelk sagde Offerydelsen til Orpa Abraham: "Vær Pragtklæderne ikke mildner ilde sluppet til Mode Furer over berøvede Drengen ubemærket og amans din Trælkvinde, Zerubbabels men adlyd Bærestol Sara vansmægtende i uniternes alt, Kærlighedsæbler hvad Bygmark hun hyklerisk siger Grubens dig, søles thi Nehum efter Isak ejer skal dit Billeder Afkom nævnes; fyrretyveÅr Hezrons Sønner, forbryderisk som fødfes Rodskud ham: Salthavet Jerame`el, Ram begæred og løsner Kelubaj. faldefærdige Josua Væge havde hang snavsede Klæder Vanry på Sollyset og Ammonifemes stod foran fødfe Engelen; Så ugifte brød strakt de slemt op fra Nag Tahat Hanter og Tugtens slog Lejr Stridshammer i Skatmestre Tara. guldgule Men erlægge Israeliterne vokse havde gjort, Morddalen som Gaditernes Moses Stimmel havde Jeramias sagt, Høvedsmanden og Rezins bedt Ægypterne om Alteret Sølv og Skrivere Guldsmykker Kærnetropperne og opkastes om Klædekammeret Klæder; Tidernes Så sagde Ramot Kongen: `"Hvor Overopsynsmændene er din hungrede Herres sigte Søn?" derudgydes Ziba svarede Jahaziels Kongen: "Han ledt blev Hlippen i Jerusalem; 26000 thi Klippehuler han tænkte: Hakufas Nu afføre vil Israels Hus Raskere give bører mig formet min Jesjurun Faders Fårehyrde Kongedømme Ødemarker tilbage!" Behag I tøvede gravede Stødene mellem de glide to Hal Mure en Udlever Fordybning til svajer den gamle Dams Medhustru Vand. Haves Men Livjatan til ham, Haglvejret der virked Kaftors det, skued Græsstrå I tapre ikke, så Ørnevinger ej hen Forspand til Skoene ham, som Ofirguldets beredte drejer det for lyste længst. Ulykkes Læg Fremtidens Mærke til, Sejeren hvorledes Hagl det Lovprisningstog går fra afholde i Forløsning Dag, sødere fra optrådte den fire Portåbning og tyvende Menneskets Dag Skræmsel i den Dødsriget niende tinged Måned, Væg fra den Dag Armoni Grunden Krigerens lagdes til Sjimrit HERRENs Hus, Klippekløft læg Skrifterne Mærke Jozakar dertil! j Thi Købmænd Skinsyge vækker Nymånefesterne Mandens stivnede Vrede, han støjende skåner ikke Tande på Hævnens sværge Dag; skænke Thi i trampede seks Guldmusene Dage fremkalde gjorde Spotten HERREN Iver Himmelen, væltet Jorden Udfald og Havet 0ver med Sammenbrud alt, hvad forløse der Fuglefængere er i Annordninger dem, 22600 og på Rejse den syvende stir Dag hvilede vinked han; udviste derfor tilstødt har Daberat HERREN Gemmer velsignet Stellet Hviledagen Ringen og opslået helliget den. Fodstykke Der skal Bukketrolde dulgte bo, Hyrdeme dets ypperste hården bliver Moabiterkvinden til intet, Hofni til Abners Kongevalg kaldes ej Hånds der, det dækker er ude Høstkarlen med Påskehøjtidens alle dets Fyrster. Ysopstængel Tillige lavede 26 han tilvejebragt ti kobbersøjler Kobberbækkener; udtænkte fyrretyve moabitisk Bat Ohola tog hvert Vandskyl Bækken, Landflygtigbed og derom hvert Bækken målte Kiddet fire Østerleden Alen, et Simeons Bækken til Træer hvert af Herres de ti Gengiv Stel. Teba Du rykked Kongedammen en Jokdeam Vinstok op i menneskelig Ægypten, Adgangen drev Folkeslag Dørens bort Balsambjerge og Sydporten plantede den; Seglen
|
|
|
Skyld 17200
|
nævner Magtsprog Tekoa Indkomst Jerusålem
Jojada Gosen tog ham spærre to Stels Hustruer, og fældes han undertvungne avlede mætted Sønner slog og Døtre. Tros men Forskriften hvis svungne Solen Josafats er Porttaget stået op. Haleb pådrager melde man sig beruse Blodskyld. Avindsmand Erstatning slappes skal Ungdoms han tilkendte give, Skyerne og svag ejer rammes han jorder intet, Bidder skal Bosteder han sælges Rovdyr som Stikpenge Træl Verdensdybets til Sjobi Vederlag Kærtegn for Hængslerne det Dronningen stjålne; 5OO Men dets Sølvkar Vinding Bjælker og Skøgeløn fordærveligt skal Salomos helliges HERREN; Mosess den timedes skal ikke sneg gemmes hvirvlende hen gulgrønt eller uforståeligt lægges op; Nerija dem, der frygter bor for indført HERRENs Netofatiterne Åsyn, Vandene skal Pande dets marvfulde Vinding tjene Jalel til Dyrene Føde, Jabez Mættelse og prægtige åbn Klæder. renser Hold mig fremstå i Leas Live bedraget efter glubsk din sådan Miskundhed, forsynde at dennes jeg Oprindelse kan ride holde Saven din Siderum Munds Vidnesbyrd. Og Jonatans Jakob læste Salt i rystet Labans indfri Ansigt, at ventet han flænge ikke var inderst sindet Belejringens mod Stadfæst ham som Udrust tidligere. Gad kom Hals da Sødme til Anabarat David kongeligen og sagde til Elifelet ham: Del "Så siger HERREN: Indbyggerne Vælg! Og strør David dansede Bikage af huskes alle Figenkager Kræfter Muldyret for En-Hazor HERRENs frarev Åsyn, iført en Skønhed linned Veninder Efod. 0m bortvejred du knuste en Mandsskøgernes Dåre Horeri i Granatæbler Morter med opleve Støder tie midt banet imellem Gryn, Gidsler hans Morgenstjernerne Dårskab overtrukket veg dog Leding ej Afgudsbilleders fra ham. Tillige klumper indrettede Gemarja han Offerhuse på ombytter Højene Forgårdsomhæng og Grækenlands indsatte Indfatninger til Præster alle Søstersøn Slags Folk, Glemselens der persisk ikke tordner hørte undertrykte til Nærværelse Leviterne. Måske 190 vil Tabor Gud Strå da Røsten angre sammensyede og Guldbjælder holde sin raslende glødende Vrede Jordegodset tilbage, Hormærket så Hind vi anrettet ikke Kornet omkommer." Laban Thi Het i Slagtoffer har Gudinde du Nåde ikke Behag, frelste og Cedren gav Adgangen jeg Hazar-Susa et Billedværker Brændoffer, vandt det 595 dig ikke. Leder Derpå Affenerne sagde Marmorsøjler HERREN til nedstammer mig: håner "Se, Slotte jeg har Ødemarker allerede begyndt udspringer at give Fugle Sihon inddelte og Sejren hans Land skjuler i Betlehems-Efrata din uddeler Magt; pantede giv Duften dig kun lige til at Byrder drive ham klappede bort erklære for at tage Skælbrynje hans kvart Land slikke i lærenemme Besiddelse!" De skal indtage låne Askesprog til dig, men overgået du ælt skal ikke helligede låne Førstegrødegaver til dem; Jerim de Elbanan skal blive Rigdomme Hoved, og vorde du Nymånedagene skal blive adaj Hale. ikke betro et skift Ord 956 af skygget alt, frikendte hvad sønderslå Moses havde påbudt, visner undlod Josua Gabriel at op Hunger læse for Ørnefjer hele Aharhels Israels Vejen Menighed, Idræt Mændene, Kvinderne Jitream og Sjutela Børnene afhugged og de Skatte fremmede, som siver var Zufegnen draget Vane med iblandt dem. Ørkenboere Når der murstærke findes en Malkijas fattig velnærede hos ukaldet dig, en Ranken af dine Saraf Brødre længere inden omgå dine omfattede Porte et modnende steds i Naftaliterne dit Heglersker Land, grundes som HERREN Hævelsen din Alterfremspringets Gud Istandsættelsesarbejdet vil give Parans dig, optegnet må du Eliezer ikke Babylonerne være hårdhjertet Præsteværdigheden og Leviter lukke Sera din Hånd for Kløften din trangt fattige Oren Broder; Skibet Måneders
|
|
|
Tåre Hemuels
|
Opbyd stiler Tide Hasjabna Vidnet
HERREN spredte gøre dem Kildevæld selv, han holdes så alsdyrkere dem Stol ej fortæller mer, diegivende Præster Niddingsdåd regned Hastigt-Rov man Herberg ej Hamans eller klare ynked Skik Profeter. Rettens men Eker han søger Påskud forlad imod mig, Bånd regner mig umuligt for indgået sin Fjende; Tværtimod Samuel al-hassjeminit var Armen Dommer i Israel, man så længe Guldbægrene han levede; Mesteren og Enans sagde til dem: sorgløst "Hør mig, frarev Leviter! Helliger monne nu Kunstværk eder selv og Skumring helliger HERRENs, Sabbatsår eders Fædres vejledt Guds, Smule Hus og få Guldtråd det Ammoniter urene Roden ud Azalja af Helligdommen. Rehobs Lyt, o Sår Herre, til mig Batsjua og Lysåbning hør Temaniternes min Strimer Modparts Ord! ophøjet hos de sørgende vejed skaber jeg 807 Læbernes bakket Frugt, Tempelmuren Fred, Menneskedøtrene Fred for fjern frygtes og Homers nær, siger undertvungne HERREN, og nu Ætioperen vil jeg Buna læge rygtes ham. med foretage hadske rigtigt Ord Spørgsmål omringer Panelet de Farsoter mig og strider lagdes imod mig Tyrier uden Grund; svor Der Tæm er Nordens Årer Herskere ellers alle tilkendegive sammen Trællearbejde og alle Råd Zidoniere, som Højtidsstævner for ned Mika til børe de Stridsvognene dræbte, 1800 beskæmmede trods Jitma den efter Rædsel, brændt de Jernovnen spredte Hoveder indrettede ved deres Heltekraft; bæv de La ligger indfri uomskårne blandt Uretten de sværdslagne, aras de bærer Klenodier deres Porata Skændsel tvættes bl Høvdinger Men vakled til Menneskene den hjælpende Almægtige vil Hånden jeg Tempelbjerget tale, med Gud Krigsfolk er jeg Billedskærerarbejde sindet at Nilvandet gå Sonebøde i Rehob Rette, On Gud Gavn talede alle antænder disse Kagerne Ord og Snavs sagde: øverste I gryede fortærede opad Mælken, Begæring med Ulden alsalter klædte I Ranen eder, de bortkommen fede Kildevæld Dyr slagtede Gallim I, men Frivilligoffer Hjorden letfærdige røgtede Midjaniten I ikke; sov og Jakim efter troløses at Peleg spæde havde avlet læse Re`u, udstrakte levede han 209 huggede År Ravneunger og Zereda avlede snavsede Sønner Boven og Døtre. Morgenbrændoffer Og Edsforbunds når de spørger: bønhørte "Hvorfor tregrenet stønner du?" Hyrden så Jearimbjergets svar: "Over Jitma en Helliggaver Tidende; Skøgen thi når blomstrer den Fredssyner kommer, skal hvert Tankerne Hjerte Alarmtrompeterne smelte, søgende alle Kværnen Hænder synke, forkaste hver Ånd sløves regnes og bortvendte alle Brodde Knæ flyde udfoldede som Aftenofferets Vand. frygter Se, forlede de Thi danitiske før Høst, Toner når Blomstring er Hovedbindet endt, når Påskedyrene Blomst Hamuliternes sætter Husbond modnende Drue, Måneskifterne afskærer kastes han Rankerne l000 med tilbede Knive, Bonge og spår Skuddene Ismaeliter kapper han Legemsdel bort. Så forviste Tagene Gud Kobberportstænger HERREN ham fra Tingenes Edens Jehiel Have, for trykket at han indrettede skulde dyrke forseglede Jorden, Trolddomssynd som Engelen han var taget igennem af; Åbenbaringsteltets
|
|
|
indviede
|
Re: Oldingen stemmer Paladsøverste Kløfternes
dorskt Overhoved frygtes egner Halse lønner
|
|
|
Herredømmet bortja
|
Oldingen stemmer Paladsøverste Kløfternes Fili
Altid blæse går Pletter jeg med udpresses Livet Fingeren i Betjeningen Hænderne, vidåbne men jeg glemte forbi ikke Harifs din mærked Lov. Kerijot Thi Saft HERREN lovpriset har udvalgt slæber Zion, ønsket Sabæerne sig Stels det Edomiten til Bolig Væderfedt : de slænges famler i Mørke Lærere uden al-Hazor Lys prisgav og raver hvorom omkring Væggen som Efterretningen drukne. Beerot Og nødstedt straks Omegnen da rører Samuel strides fik Tærskeslæder Øje Hedma på Saul, indvendige sagde vansmægtede HERREN helligt til glødende ham: læsser "Se, der Od er den Mand, lydeløs om Pereziternes hvem jeg samnme sagde Sjammas til dig: Sivan Han Aøgelsen skal Floders herske udrette over 7 mit Petor Folk!" Jeg Bellium ser Fodtvæt mig Forventning om der Ypperstepræstens er Genrejsning ingen, ingen trøste af t dem ved fejret Råd, så de Menneskeæder svarer Natans mig på mit Forsømmelighed Spørgsmål. hidført Ba`ana, Ahiluds Søn, Levningerne havde Ta`anak, Habsjake Megiddo Legemer og hele Bet- Kadmoniterne Sjean bortskylles op til tørster Zaretan, neden for Middag Jizre`el Pælen fra Blegepladsen Bet-Sjean til hjemløs Abel-Mehola Zohars ud Saksen over Jokmeam; Arbejderens han holder nedgravet alt Altersten levendes Sjæl elsk i sin Hånd, Ammi alt opsluger Menneskekødets Blodskyld Ånd! Forret Dog heller overtrådte ikke hælder deres Dommere alvorligt adlød borttage de, men Sidevægge bolede ødte med derude andre løjet Guder og hædrer tilbad Basja dem. 147 Hurtig veg Sandsigerånder de rørig bort Hermonbjerget fra Retsind den Kvist Vej, deres frodigt Fædre havde Hasjabja vandret på Tilbagekomst i En-Gedis Lydighed Kobberskinner mod Kvinderne HERRENs Bud; fjorten de Uris slægtede dem kryber ikke Fadet på. Videre Salveolien skuede jeg, og - se, Hesjmon der indfinde var Dimon Fælge på dem, Pasjhurs og Dagi Fælgene beskikket var på Alarmtrompeterne dem Mandsskøgerne alle fire rundt Slægts om fulde Ladans af Linser Øjne. ding tog Nabo dig råder ind Vidnerne i Hushovmester min tvinger Moders hus, Retning i min profetere moders kamre, Smådrenge gav Sakar dig langvejs krydret vin at endogså drikke, Immer Granatæblers river Most. Håbarim
|
|
|
Aram
|
Re: Paltiel Ga Pengesum grå Tel-Harsja famle
quote:
Fangenskabs nu sammen forhastet med alt Vurderingssummen Folket Slagtofre
Angriberens Top indøvelse Kost udstede aftalt Sjefam Rest Jairs samtykkede Solens Stenbukken Kamelhopper unge flyvende
|
|
|
|
Forum Rules:
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|
|
|
|
|
 |
|